FESTRATS - A fesztiválpatkányok csatornája

A gonzó újságírás atyjának, Hunter S. Thompsonnak szellemiségét megőrizve igyekszünk beszámolni a hazai fesztiválok legjaváról. Bohém, kötetlen, s nem egyszer szókimondó élménybeszámolók tarkítják élvezetes fesztiválkalauzunkat.

Facebook oldalunk

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Strand fesztivál - Zamárdi - 1.nap

2013.08.30. 01:34 :: FESTRATS

Mikor leszálltam Zamárdiban a vonatról már látszott, hogy felkeltette az emberek figyelmét a fesztivál. Rengetegen voltak sátorral, hátizsákkal, akik egy cél felé haladtak. Így nekem sem volt nehéz egy 10-15 perces séta után megtalálnom a fesztivál területét, de ami ott fogadott arra a legjobb szó az a KÁOSZ volt.

Egy darab iszonyat hosszú és széles sor, valamint információhiány várt. Tapasztalt fesztiválosként az információhiányon rögtön segítettem egy-két telefonhívással. Így hamar megtudtam, hogy egy kis tolakodással ügyeskedéssel lehet érvényre jutni. Így kb. 1 óra alatt lehetett bejutni a fesztiválra, de beszéltem olyannal, aki állítólag 6 órát állt sorba. Amennyire láttam nem volt külön sor az elővételeseknek, se a kemping jegyeseknek, igazából senkinek. Egyetlen egy masszív tömeg jellemezte az egész bejutást.

Bejutás letudva, kezdődhet a fesztivál... avagy még sem. Még a sátort csak-csak fel kéne állítani valami jó helyre! Így elsétáltam a kemping részre. Ide csak azok jöhettek be, akiknek volt 2000 HUFért megváltható kempingjegyük. Sajnos a terep nem a legjobb volt erre a célra. Csak elvétve volt pár fa, ami árnyékot biztosíthatna és csak azért nem láttam a porhegyeket, mert minden talpalatnyi területen sátor állt. Így nekem is a napon jutott már csak hely. Szervezők hamar nyitottak is egy másik kempinget a fesztivál bejáratával szemben, a parkoló helyén.

Nah, most már minden elrendezve kezdődhet a fesztivál! Sajnos nem volt túl sok színpad. Kettő nagy volt a komoly együtteseknek, melyeket sikerült egymással szembe elhelyezni, igencsak közel egymáshoz. Ezen kívül volt egy DJ-s rész, valamint 1-2 kisebb helyszín. Ez elsőre nem valami sok, például az EFOTT-tal (megegyező árkategóriájú fesztivál) összehasonlítva még kevesebbnek tűnt.

A kiszolgálóhelyeket viszont horror árak jellemezték. Oké, hogy Balaton-part, oké, hogy fesztivál árak, de az 590-es sör és az 500 forintos pizza szelet azért megdöbbentett. Szigeten 640-be került egy sör csak az egy jól bejáratott, külföldieknek szánt fesztivál, míg a STRAND újonc. Nem csoda, hogy a környékbeli boltok előtt mindig hatalmas sorok kígyóztak.

 1082126_10201072475146732_836466934_n.jpg

Első nap leginkább a nagyszínpadot részesítettem előnyben, de persze szünetekben átnéztem a nagyon közeli kisszínpadhoz is. Vad Fruttik, Punnany Massif, Irie Maffia volt a program. Hozták is a formájukat és nagy tömegeket mozgattak meg. Aztán jöhettek az after bulik. Ebből sem volt olyan nagy választék. Három-négy helyen ment a zene. Ám ezeket is fokozatosan zárták be az este folyamán. Hajnali fél 5-kor - mikor én végül a sátram felé vettem az irányt - már csak egy helyen ment a parti. Minden kellemetlenség ellenére, jó kis első este volt.

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál augusztus 2013 festrats Nagyon Balaton STRAND

A bejegyzés trackback címe:

https://festrats.blog.hu/api/trackback/id/tr55484222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása