FESTRATS - A fesztiválpatkányok csatornája

A gonzó újságírás atyjának, Hunter S. Thompsonnak szellemiségét megőrizve igyekszünk beszámolni a hazai fesztiválok legjaváról. Bohém, kötetlen, s nem egyszer szókimondó élménybeszámolók tarkítják élvezetes fesztiválkalauzunkat.

Facebook oldalunk

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

..2o13 legSZINesebb napjai :)..2.rész..

2013.09.11. 03:49 :: MártuSKA

..Megígértem a folytatást, most teljesítem is :)..Már csak két nap maradt..De „ne ess pánikba!”, bőven tartogat még élményeket  ez a különleges hétvége!..A Tündérkonyhán kezdtem a pénteket, hogy megalapozzam és kielégítsem az energiaszükségletemet egy pizza személyében a következő tizenpár órára..Már épp jött volna a harmadik harapás (a másodikon már túl voltunk a Road koncerten, haha..), amikor a sátramból hallottam, hogy „Ne menjetek messzire, pár perc múlva a SKAtch-csal beszélgetünk!”..Egyéb sem kellett, pokróc a helyére, ’Pizza, pihenj!’ és uccu..Többek között azért jó őrült rajongónak lenni, mert folyamatosan követheted egy zenekar alakulását, fejlődését a születésétől fogva, miközben rengeteget kapsz és adsz, együtt örülsz, együtt sírsz vele..Valami ilyesmi lehet a gyereknevelés is :D..Több komolyságot!..Khm..Megkaptam minden információt, amire szükségem volt és  meglestem a JackDanimalZ-t..Épp a ’viszkis’ számukra értem oda és nekem, mint 'hozzájuk nem értőnek' piszkosul NAGY élmény volt a szövegük :)..Vicces Fiúk..Teljesen kész voltam tőlük)..

..Irie maffia, Tisza part és fürdöm a napfényben, fürdik a lelkem is..Keserédes érzés, hogy mindjárt vége a nyárnak..Az emberkék viszont tettek róla, hogy minél jobb kedvre derítsék önmagukat és a környezetüket..Szerintem idén a buborékfújó árus jobban keresett, mint a lángosos..Találkoztam olyan csapattal, akik egyből egy kartonnal vettek, hogy kitartson a SZIN végéig..Persze nem hiányozhattak a plüssállatok sem: sapkákon, fejeken, hónalj alatt, kistáSKA formájában, párok keze között..És volt olyan, aki itt tartotta legénybúcsúját, kiélvezve a lányok utolsó rohamát, mielőtt elvenné az Eszét..Ha értitek B)..Az egyik legkedvesebb képem idén:..

legénybúcsú.jpg

..Ha Szegeden járnak már korántsem kérdéses, hogy ha programütközés van (egyszerre három is, juhééé..), akkor a Firkin-t fogom választani..Rengeteget segít, ha az ember energiahiányos állapotban van..Ezt már csak az koronázza, ha lenyom előtte  egy firkin sört..Na jó, az egy kicsit túlzás lenne, na meg van nekünk finom hungarikumunk fröccs formájában is, én az utóbbi mellett döntöttem..Barni beszólásától meg visítva kacagtam a koncert végén: „Na gyerünk, mutassátok, melyik a jobb kezetek?!..Ügyesek vagytok, na abban a sarokba lehet pólót venni!” :D..A hét egyik legbrutálisabb buliját a Gypo circus adta..A „NAGYszínpad, NAGYszínpad!!” követelést totálisan jogosnak érezhette, aki ott volt, egy gombostűt sem lehetett volna leejteni..„Majdnem összedőlt a sátor” és a frenetikus hangulatot még fokozta a legújabb színpadi show-elem: Jancsika úgy elhúzta egy önként jelentkező jány nótáját, hogy arról koldult :D..A bevállalósaké a világ kérem szépen!..Nekem a tanulság az volt, hogy soha a büdös életbe többet nem szabad mezítláb táncolnom..Egyszer próbáltam eddig, akkor egy fa bogyóra léptem rá, ami egy nyakláncról származott és a mai napig értetlenül állok az előtt, hogy hogyan került oda, mikor mindent direkt átnéztem..Most meg a tulajdon táSKÁmon lévő mini-Eiffel torony ütött lyukat a talpamba..Há’ nooormáális?!..

..Szombaton csatlakozott hozzám Csomi, akit Tesójával együtt a tavaszi Utcazene fesztiválon ismertem meg..Jó társaságnak mindig örülök, jó embereknek meg még jobban :)..A fix program a Junkies volt, akiket sokan vártak vissza Szegedre..Róluk is sok véleményt hallottam, hogy „kiöregedtek”, meg „már nem olyan, mint régen”, meg a szokásos baromságok..Ugyanaz a sztori, mint a Tcs-vel..Aki most nem szereti őket, az régen sem szerette, ha meg mégis, az már nem a zenekar hibája, hogy az ember idővel nem tud vele azonosulni..A szövegeik ugyanolyan aktuálisak, mint régen, ezen kár is vitatkozni..Csomival közös megegyezés alapján a Moby Dick koncertet feláldoztuk egy röpke borozás érdekében a parkolóban..Az Intim Torna Illegál léleküdítő volt..Egy kis Alvin, egy kis Fruttik, basszus, pont az uccsó napra nem maradt energiám..Közben egész nap egy srácot figyeltünk, akit nem lehetett nem észrevenni, ugyanis egy egészhátas imádkozó sáSKA boldog gazdája :)..Nem bírtuk ki, hogy ne kérdezzünk rá..Elmondta, hogy Budapestről jött, gyerekkora óta imádja ezeket a jószágokat és így tiszteleg előttük..Egyedi, szó se róla, az erre érzékenyek pedig most ne nézzenek ide! :)..

sáskasrác).jpg

..NAGYon rég láttam/hallottam már a Quimby-t élőben, pedig ők a kedvenc alter zenekarom..Bitang jófejségnek tartom a Sziget előtt meghirdetett éneklős versenyüket, eredeti ötlet, mindemellett örök élmény a nyertesnek..Az idei SZINezésnek (is) a Supernemmel vetettem véget..Két dolgot fontos még megemlítenem..A karaoke-színpad hiányát még csak-csak kiheverem, de NAGYon remélem, hogy a Civil utca lelki adok-kapok üzenőfalát soha nem fogják megszüntetni! :)...Szerintem sokak szívéhez nőtt..Én vidámságot kértem és kaptam is, és halásztam magamnak egy, az életemre éppen aktuális idézetet: „A lelket fejleszteni a leginkább olyan dolgokkal lehet, amit NAGYon nem szeretnénk csinálni.”..Az a legszebb ebben, hogy nem tudom kiktől kaptam ezeket, de segítettek :)..

pííísz.jpg

..Nincs mit hozzáfűznöm..Zárómondatként szerepeljen itt a kedvenc mondatom, amit egy pólón láttam a Tisza partján augusztus utolsó előtti hetében: „A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete!” :D..Ámen!..

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál augusztus 2013 SZIN festrats

A bejegyzés trackback címe:

https://festrats.blog.hu/api/trackback/id/tr795547912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása