FESTRATS - A fesztiválpatkányok csatornája

A gonzó újságírás atyjának, Hunter S. Thompsonnak szellemiségét megőrizve igyekszünk beszámolni a hazai fesztiválok legjaváról. Bohém, kötetlen, s nem egyszer szókimondó élménybeszámolók tarkítják élvezetes fesztiválkalauzunkat.

Facebook oldalunk

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

..Rockmaraton 2013..Vol. 2. :)..

2013.07.26. 23:20 :: MártuSKA

..Amikor sok az új név mindig eszembe jut, hogy talán őket kellene megnézni, de ha egy időben van mondjuk a Road-dal, akkor nem kétséges, hogy a kíváncsiságomat felülmúlja a tapasztalat :)..Az egyetlen dolog, ami NAGYon hiányzott, az a karaoke..A kevés szekust megérti az ember..De egy vetítővászon meg egy éneklős izéhogyismis program nem hiszem, hogy földhöz vágott volna bárkit is..Örülök, hogy nem volt balhé, de szívesen danonásztam volna valamit úgy rockerilag..Fákin fákk..Kajaügyileg végigkóstoltam mindent, amit az én láma ízlésem bevesz..Sajnos a lángosra, azon kívül, hogy sok sajtot raktak rá, más jót nem tudok mondani..És tényleg NAGY SAJNOS, mert eddig minden évben iszonyat jó volt, hatalmas, forró, omlós..Az utolsó éjszakán kapott sült krumpli meg olyan volt, mint a spar-os sós perec, ha nem vigyáz, a második harapásnál beletörik az ember foga..Ééééés akkor most jöjjön a pluszjel :)..A kemencében sült kenyérlángos..Ami egyébként kinézetében fogott meg, de a készítői is hamar a szívembe lopták magukat..Kedvesek voltak, érdeklődőek és miután közöltem mennyire finnyás vagyok a döglött állatokkal kapcsolatban, teljesen megértőek voltak..Fél óra múlva olyan ízletes és fullosan megpakolt ételt adtak a kezembe, hogy másnap délig jól laktam vele :)..Az ominózus vacsi:..

kenyérlángos.jpg

..Végigtáncoltam a Zorall-t, a Moby Dick pedig már őszintén szólva egy kicsit uncsi volt..De ugyanúgy szeretem, mint rég, többek között azért, mert egy meghatározó találkozást -illetve utólag találkozásokat-, nekik köszönhetek :)..Szörnyen hangzik, de az Aurórára már csak melegedni mentem be..Persze elénekelgettem, meg ugrabugráltam, de azt hiszem az a nap volt a holtpont, amikor a nem alvás kiütközött rajtam..Ami azt illeti, tényleg csak perceken múlt, hogy ne nyafizzak be és ájuljak a sátramba, de a programfüzetben a pont: „System of a Down tribute”..Megfogott, iszonyúan kíváncsi voltam..És azt már azután a koncert után leszögeztem, hogy nálam a hét meglepetése volt! :)..Science or Society..Aki nem hiszi, járjon utána!..A SOAD alapjáraton egy hihetetlenül összetett, ebből fakadóan összetéveszthetetlen muzsikával és stílussal rendelkező zenekar..Na most, ezt visszaadni igen NAGY teljesítmény, de ezek a srácok pofátlanul vagányak és totális profizmussal vezényelték le a bulit!..A festett @rcok, a dobos mókás hajráfja..Először nem tudtam mire számítsak..Aztán az első szám után egyből felébredtem és úgy meredtem a színpadra, mint akit hipnotizáltak)..A kis gondolatbuborékban a fejem felett meg villogott a felirat: „ezt nem hiszem el..ez k*rva jó!!!”..Az énekes valamint a szólógitáros hangja és a billentyűsük tombolása már önmagában is egy komplett show volt, de amit hatan leműveltek azon a színpadon..Az szerintem nem éjjel egy órára való..Kövezzetek meg, de én a sikoltozó Rudán helyére nyugodt szívvel beraktam volna őket a nagyszínpadra..Remélem jövőre is lesz maraton és bízom benne, hogy jönnek ezek a szuperpasik!! :)..

..A pénteki nap érdekesen alakult, mondjuk úgy..A miértje nem fontos, a lényeg pedig az, hogy ha bent ragadsz Pécsen, „Ne ess pánikba!” :)..Este negyed nyolcra sikerült kiérnem a buszpályaudvarra, az addig mérgemben (vagy csalódottságomban..) beszerzett üveg cserszegivel..Lesem a helyközi buszt: hétkor elment, negyed tízkor indul kifelé..Rohangálok, mint a mérgezett egér, kiderült, hogy aznap a fesztivál busz is csak este hétig közlekedett, éjjel egykor jön a következő forduló..Hát ez marha jó és akkor most mi a frászt csináljak?!..1. opció: kifizetek 2000 forintit taxira egyedül..2. opció: összeszedek még három emberkét és kifizetünk fejenként 500 forintot..Na, ez máris barátságosabban hangzik..3. opció: kisétálok..Meg egy NAGY lósz@rt!..Sokan választották ezt a módot, de én ott és akkor és egyébként is..Szóval nem lettem volna rá képes, ismerem a korlátaimat..Általában :)..4. stoppolok..de mindjárt sötét van és rajtam kívül aki ki akart menni, az már kint van..Aztán észrevettem egy srácot, aki ugyanolyan elmélyülten gondolkodott a megoldáson, mint én..Odamentem sokktól csácsogó pofával, de szuperül fogadta és úgy fél órányi tanakodás után kiderült, hogy van egy ismerőse, aki ki tudna vinni minket és 200 méterre lakik onnan, de fél éve nem beszéltek..Azért megpróbálhatjuk..Mondtam: „Akkor Te mutatod az utat, én meg addig elkezdek imádkozni..”..Mikor odaértünk és becsöngettünk, kalapált a szívem..„Légyszilégyszilégyszi!!!”..Nyílt az ablak, egy pillanatra döbbent @rc, aztán széles mosoly, aminek az volt a mondanivalója: „Rég láttalak barátom, segíthetek?..Mondjad, mit szeretnél!”..Részemről talán hülyék szerencséje, de ezek az igazi élmények, amikor ilyen emberekkel hoz össze a Sors..Tíz perc múlva az autóban ültünk és gurultunk Malomvölgy felé :)..Mikor megérkeztünk szerettem volna a kevéske pénzemből megköszönni a kedvességét, de kiröhögött, hogy: „Ugyan már!”..Innen is örök hálám!!..Ahogyan a srácnak is a buszmegállóból, aki Rizsa néven mutatkozott be :)..Neki 11-től volt programja, én a Rómeó vérzik-ről addigra már lemondtam és csak az 1-kor kezdődő Ska-Pécs érdekelt..Úgyhogy nem siettünk és annak tudatában, hogy valószínűleg soha többé nem találkozunk, megittuk a bort a parkolóban, közben pedig egymás életéről meséltünk..Aztán bementünk, kezet fogtunk és jó szórakozást kívántunk a másiknak..Lélekemelő volt :)..Végül is sikerült lecsekkolnom a Rózsaszín pitbull új énekesét pár percre, de aztán a Pokolgép vonzóbbnak bizonyult..A Barátaim vállán végigbőgtem az Ossian-t, pedig idejét sem tudom mikor hallgattam utoljára őket..Úgy néz ki ott és akkor erre volt szükségem :)..A Ska-Pécset már, a kora estéhez és a hatodik naphoz képest kisimulva vártam újfent az első sorban..Már a koncert elején összeismerkedtem egy kedves csajszival aki, mint kiderült közeli ismerőse a zenekarnak..Foglalta a helyem, de aztán két fiatalabb lányka kitúrt onnan..Nem haragudtam rájuk, de szóltam, ha nem tombolnak legalább olyan jót, mint én, akkor lelkiismeret-furdalás nélkül szétkorbácsolom a hátukat a műrasztámmal!..Szerencsére erre nem volt szükség, hamar visszaengedtek :D..Fincsiség:..

..Az a majd két óra zúzás és a hét addigi eseményei fizikailag és szellemileg is teljesen leamortizáltak..Már alig álltam a lábamon, mégis megvártam a pirkadatot, egyszerűen muszájból, mert a 8-12 fokos éjszakák engem igencsak megviselnek..Viszont cserébe ismét jól szórakoztam és a hajnal 5 órai lefekvés után sikerült teljes egész hét órát aludnom!..Ez eddig a rekordom :D..Délben keltem, szerencsére nem volt az a hű, de NAGY forróság és éppen kezdtem magamhoz térni, mikor az egyik szegedi Barátnőm felhívott, hogy „Szia!..Fél óra és ott vagyunk, megyünk meglátogatunk!”..Akkor jutott eszembe, hogy előző nap mi már beszéltünk, mikor két kétségbeesés között felcsörögtem..Szeretem Őket, örültem nekik és szó se róla, annak az üveg bornak is, amit hoztak nekem :)..Fél óra múlva tovább is álltak én meg beültem a parkolóba és meglocsoltam a májamat a borocSKÁval..Befelé menet még hozzám vágtak két doboz promóciós Sopronit, úgyhogy mire összetalálkoztam a többiekkel már csuda jó kedvem volt..Egész héten nem tettem be a lábamat a kisszínpadra, de a Bőgőmasina és a Skafunderz nekem húzónév, nem volt kérdéses, hogy ott töltöm a tízedik rockmaratonom  utolsó koncertjeinek egyikét..Az utóbbi zenekarnak különösen örültem, hisz az elmúlt pár hónapban háromszor volt hozzájuk szerencsém és jó barátságot ápolnak kedvenceimmel, a SKAtch-csal (https://www.facebook.com/skatchmusic?fref=ts ) ..Ez volt itt a reklám helye..Bizony :)..Ez pedig a konklúzió, imádat van!!..-->..

..A fesztivál végének közeledtét már mi sem jelezte jobban, hogy mindenki összeborulva énekelte az Ismerős Arcok Nélküled című számát..Persze a kitartóbbak még bevetették magukat a kocsmába kiinni a maradék szeszt..Én még becsücsültem a pécsi Metallust bulijára, és bár mocskos jól nyomták, legyőzött a végkimerülés..

..Reggel jó kedvűen ébredtem, de az érzés minden egyes kiköltözésnél velem van: „azért maradtam volna még egy-két hetet..”..Amit ez a hely ad nekem, azt nem adja vissza semmi..Ennyi pozitív energiát ilyen rövid idő alatt ritkán szippanthat magába az ember, és csak azt az egyet sajnálom, hogy vannak, akik ezt nem így élik meg, vagy még nem jutottak el a rockmaratonra..Pont annyi erőt ad, hogy kibírjam a következő egy évet :)..Nem is szaporítom tovább a szót..

..<3 ROCKMARATON, ÉN ÍGY SZERETLEK! <3..


Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál június 2013 festrats Rockmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://festrats.blog.hu/api/trackback/id/tr995406596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása