FESTRATS - A fesztiválpatkányok csatornája

A gonzó újságírás atyjának, Hunter S. Thompsonnak szellemiségét megőrizve igyekszünk beszámolni a hazai fesztiválok legjaváról. Bohém, kötetlen, s nem egyszer szókimondó élménybeszámolók tarkítják élvezetes fesztiválkalauzunkat.

Facebook oldalunk

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nem vagyok egy fesztivállat

2013.05.27. 03:49 :: FESTRATS

"Hogy ki vagyok, az most nem érdekes. vagy… Na jó. 22 éves, főiskolás, amatőr színjátszó, életművész. A nyolcadik kerületben lakom, élem az életemet, és fogalmam sincs, mivel fogom keresni a kenyeremet majd kb. 3 év múlva. De ez most nem is érdekes. Még valami?

Fishing on Orfű. Hú, hát még sose voltam Orfűn. Vagy lehet, hogy igen, csak nem tudok róla. De eszembe jut a Punnany egyik sortöredéke: „... a pécsi tenger Orfűn.” Ez bőven elég, sőt, több is, mint elég.

Nem voltam még Szigeten. Na jó, de, egyszer, 10 évesen, mert apám kapott valahonnan két karszalagot… Szóval bementünk nappal megnézni, hogy milyen ez. Akkor volt cseresznyés Pepsi, amit hamar beszüntettek. És sós volt a krumplipüré, meg drága.

Nem voltam még Hegyalján… De Volton, se Efotton, de Ozorán… Hm. Egyszer felléptem Kapolcson. Na de nézzük, mi is a program itt Orfűn. Hm. Lesz Punnany (na ne…), Belga, Kezdet. Ennyi elég is. A többit meg majd megismerem. Ami meg nem érdekel, arra nem megyek el.

29.jpg

Nem kell ahhoz tapasztalt fesztiválozónak lenni, hogy rápasszoljon az emberre, ami ott fogadja. Az életfelfogásom épp elég. Sosem szabad a jövőben élni. Mindig csak a jelenben, és így majd ami történik, az mindig csak akkor fog megcsapni, amikor már maga is a JELEN. Jó így, nem? Jó lenne… De néha elfeledkezem magamról, és feladom elveimet. Ezen segít majd egy jó kis nyárterápia. Nem számít, eddig mivel töltöttem a nyaraimat (főleg 18 előtt, arról nem is beszélnék). Ha én egyszer leszabadulok Orfűre (de lehetne ez akármi más is), az biztos, hogy nem mindennapi dolgokat fogok megélni. És ez jó nekem, és ezt megírhatom, úgy, ahogy szeretem, és ezt ti meg élvezni fogjátok.

Lehet érteni egy szót is abból, amit írtam? Nem érdekes. Majd megtudjátok mind. Azért páran kapizsgálják szerintem. Ha ismernénk egymást személyesen, könnyebb lenne. De azért így is meglesz majd az élmény… Lehet, hogy a végére mind megismerjük egymást.

2.jpg

Szóval ha lemegyek Orfűre, akkor a lehető legkevesebb dolgot fogom majd eltervezni. Jó lenne nem egyedül menni, de nekem ez sem jelenthet akadályt. Felpattanok a vonatra szépen, és ott leszek. Jó lenne egy sátor, vagy valami, de ezek részletkérdések. Ha mindent előre elterveznék, nem lenne ennyire jó. Szóval nem is mondanék semmi többet, aki megértette, az megértette. Hamarosan találkozunk. Remélem.

Ja: Csak egy jó nagy blunt kell, ennyi az egész. Puff and share. Snoop Dogg meg Bob Marley. Meg a haverok a dombon."

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál június 2013 festrats Fishing on Orfű

A bejegyzés trackback címe:

https://festrats.blog.hu/api/trackback/id/tr345319667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása